Pages

Wednesday, November 24, 2010

tag menge-tag

tag dari  ~Mastura~
  
  • apa benda paling penting dalam hidup korang?
henfon

  • benda terakhir yang korang beli guna duit korang? 
netbook (birthday present untuk hubby)

  • dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
 dah langsung dah punnn... kalau bagi peluang bersanding sekali lagi.. nak perkahwinan dalam taman...
 
  • adakah korang sedang bercinta sekarang? 
ye, sedang bercinta.... termasuk sebelum kahwin, dah 10 tahun kami bercinta...   

  • berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
 selagi dia mencintai diri ini...  
 
  • di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
 di mana ade dia, di situ ade daku.... :-)..
 
  • novel/buku/majalah terakhir dibeli?
 majalah RASA.. hahaha beli je lebih.... masak nye idak... :-p
 
  • ape nama penuh korang?
ermmm.. nak kene bagitau ke?
 
 
  • antara emak dan ayah, mana korang lebih mesra
mak, sebab senang nak citer ape je ngan mak....
 
 
  •  namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
arwah atuk sebelah mak/ ayah.....  tak pernah rase ade atuk...
 
 
  • adakah korang basuh baju korang sendiri?
 yer.. dibantu oleh encik washing machine... hehehe...
 
 
  • dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
 Phuket
 
 
  • pilih salah satu, peluk atau cium
 alaa... takkan cium je...  
 
 
  • beritahu 3 benda mengenai orang yang beri tag
 -ada 2 orang anak... dua2 anak kami sebaya... tapi dier dua2 lelaki, mama sorang laki, sorang pompuan..
 
-tengah buat PHD kat Jepun 
 
-sebelm dier ke Jepun, die lah kawan "jenayah" mama bile hujung minggu... ade je plan kami....gatal kaki bile duduk rumah..

  • lima benda yang paling anda sayangi dalam hidup anda
 -henfon
 
-henfon hubby (sebab selalu pinjam bile habis kredit... hahahaha)
 
-broadband (kalau hilang, tak ke naya?!) 
 
-duit mas kahwin (masih kusimpan lagi, sayang nak bukak gubahannye)
 
-jam tangan
 
  • lagu yang paling anda suka dan selalu dengar
yang terindah - ost citer adamaya 
 
  • bila tarikh lahir korang dan bila korang sambut tahun lepas
 
12/11... tahun lepas tak sempat nak sambut... dah start sakit nak beranak...
 
  • lima rakan blogger yang korang nak tag
  asha, k.zue, lya, nia, aimi
 

 

4 response:

LYaFRINA said...

TENKIU ISMA....
NANTI AKAN DILAKSANAKAN...

WEDDING DLM TAMAN TU.. BLH LA BUAT PHOTOSHHOT SEMPENA ANNIVERSARY .. OK GAK TU

~aSHa~ said...

tq laling..nanti asha buat...


ehehe isma takkan cium tak peluk kan..

sweet la jawapan ko tau isma..buat asha tergelak je...eheheheee

zue @ annaleeya said...

akak terkena suda.... nnti akak wat eh...

Nia said...

walah,..sudah kena tag! thank u dear,..insha' Allah i buat!

Related Posts with Thumbnails