Pages

Monday, July 05, 2010

apa dalam kepala hari ini ~part 1~

sape nak tau...? *ade ke orang nak tau? hehhee....

ok, kite cerita part by part yer... .. cerita sikit2... tak larat nak cerita panjang2... ceritanye macam ni... 3hb Julai adalah birthday Mr. Hubby...jadi dalam kepala ni macam-macam la nak dibuatnye oleh saya ni... (",)... saya plan nak buat surprise untuk mr. hubby....

kebetulan 3hb tu jiran sebelah rumah kami dulu kenduri kahwinkan anaknye di Kuala Kubu Bharu... Jadi, saya pun beria ia lah mengajak mr. hubby balik ke KKB.. kononnye nak memenuhi jemputan kenduri tu la.. dalam pada yang sama, saya, mak dan ucu dah plan something untuk mr. hubby..  ucu siap call mr. hubby dan bagitau yang dia nak buat makan-makan malam sabtu tu... hahaha.. tapi plan kami memang tak menjadi sebab hubby kate hubby tak bole balik minggu tu.. sebabkan hubby kate tak jadi balik kkb minggu tu jadi saya buat lah plan saya sendiri...

dah namanye nak buat surprise kan..., jadi khamis lepas saya call ader sorang akak ni... kak ina nama dia... saya tempah kek birthday untuk mr. hubby... lepas tu saya ingat nak keluar pegi beli hadiah untuk mr. hubby memandangkan hari tu hubby takde, pegi Perlis.. jadi senang la keje saya kan...dalam kepala, dah terfikir nak beli apa dah...  tapi, hujan lebat selebat lebatnye pulak.. macamane nak keluar beli hadiah.. nak kene angkut pulak dua orang budak kecik ni... jadi, gagal lah plan hari itu.... hehehe.. jadi saya plan untuk beli hadiah mr. hubby pada hari jumaat time sembahyang jumaat tu... tapi, gagal jugak atas sebab-sebab lain pulak.... aduiii....

sampai jumaat petang tu, saya masih tak dapat nak pegi beli hadiah untuk mr.hubby... hubby pulak yang surprise kan saya.. dia kate nak balik kkb sabtu tu.. huh, jadi pulak... suke sangat buat plan last minute... malam tu mase mr. hubby takde kat rumah, saya ajak SIL teman saya pegi ambik kek yang saya tempah dengan kak ina... kami jumpe di Tesco Extra.. sampai rumah, terus sorok kek dalam bilik... nak surprisekan mr. hubby pukul 12 malam...

nak jadi cerita, dekat2 pukul 12 tu, black out la pulak... huhuhu.. haru.. haru... tapi birthday surprise punye pasal.. terkial kial jugak la nak keluarkan kek dari dalam kotak dan hidupkan lilin kek dalam gelap....  tapi nasib baik, tepat je kul 12, elektrik pun ade balik.... jadi kami celebrate birthday mr. hubby berdua je sebab anak2 dah tido....

~bersambung...~

2 response:

~aSHa~ said...

wah romantiknya...surprised betul..mesti dia suka kan...

penat merancang itu ini tu....tapi hepi jugak kan...sbb beromantik dlm gelap..ehehehe...pandai tnb ni tau

Nurzairul Isma said...

asha...alhamdulillah.. hepi sgt utk birthday hubby thn ni..

Related Posts with Thumbnails