Pages

Thursday, June 24, 2010

oh! Durian

musim durian ni..., saya memang tak lepas makan durian... hari2 ajak hubby gi ambik durian... sejak duduk penang, dah jadik antu durian dah.. lagi2 sejak mengandung marissa.. setakat 1,2 bijik ngandap sorang je... huh.. memang sedap la durian balik pulau!! semalam kami pegi lagi ambik durian... sempat jugak ambik gamba... hehehe.... camera man..?? cuber teka...



nak ambik gamba buah atas pokok.. dalam gamba  tak nampak pulak buah durian nye...

pegi kebun pakai baju kurung ke kak? "hahaha.. duriannye pasal"... tak sempat nak tuka seluar... ngeh ngeh ngeh

ni la camera man nye.. berat ye durian tu sayang..??

ni baru sebijik tau

lain2 gambar tak ambik sebab sebok makan durian... lain kali yer...

*p/s : hepi birthday to my bestfren, Syamsiah and SIL, kak Ina....

8 response:

~aSHa~ said...

bestnye pg dusun kutip sendiri....rindu saat tu..skrg dah takde dusun kat kg...tak syok

AYU said...

ha...ngadap la durian puas2....sangan sampai demam sudah...hehe. ayu baru baik demam pasal durian.

Nurzairul Isma said...

asha : teruja bile dpt kutip durian..hahaha.. jakun je..
ayu : harap2 tak demam... amin..

ena said...

bestnya makan durian! aritu da balun tapi tak penah puas makan doyan ni tau!

Nurzairul Isma said...

ena : yes..u r correct.. makan durian sampai lebammm....hehehe... x penah puas..sampai la abes musim nanti..

mast@work said...

huwaaa... duriaaaannnn... balik pulau.. huwaaaaaaaaaaa

sirna said...

sedapnya..saya pun antu derian...harus beli nih=)

Nurzairul Isma said...

mas : saba yer.. :o)ktorg nk pos kang, sampai sane dah jadi tempoyak..
sirna : bukan harus lagi, WAJIB!

Related Posts with Thumbnails