Pages

Wednesday, May 26, 2010

Los dan Faun

Ini bukan cerita afdlin shauki, Los dan Faun tu ok... ini kesah tiga beranak yang menjadi watak dalam cerita Los dan Faun yang berlaku petang tadi...

Kesahnye gini... petang tadi kami nak ke Bukit Jambul (BJ mall)... mase tu lebih kurang pukul 5 suku...dah siap2, dah ready2..*siap ngan ready tak samer ke... kami anak beranak pun keluar rumah... Danish dah siap pakai kasut dah.. nak masuk dalam kereta... tetibe hubby masuk balik rumah...

Hubby : kunci kereta mana? (terus cari kat tempat biasa..)
Saya : (tunggu kat luar dengan Danish dan Marissa)
Hubby : takdak laa yang..
Saya : aikk.. tadi kan kunci tu ngan sayang... ingat tak? balik tengah hari tadi... be terus gi dapur, letak kunci tu kat atas beg sayang... (sambil terus ke dapur mencari kunci...)
Hubby : ada tak?
Saya : takde...

hermm.. keluar masuk keluar masuk kami dua laki bini mencari kunci kereta.... ade la dalam 15 minit.. habis kami selongkar sumer... cari atas katil, dalam laci, atas sofa, dari dapur sampai ke depan.. aikk mane peginye ni..pelik la pulak takleh jumpe...

last sekali.... yakin tak yakin je ni...tak larat dah nak cari...

Saya : Danish.., danish nampak tak kunci proton?
Danish : haaa.. ade tuuu... dalam laci....*terus ke tempat yang die maksudkan
Saya & Hubby : ????  biar betul.. kite dah cari takde pun...
Danish : nah pa... (hulur kunci kat papa)

Saya & Hubby terus ketawa... angkara si hero ni laaa.. letak kunci tu kat laci lain... nasib baik la dier ingat mane dier letak.... hahahaha.... comei je anak mama....

2 response:

~aSHa~ said...

my son nama danish gak...so noti...eheheh

Nurzairul Isma said...

heee.. same namer ye.... my danish is 3yrs old... aduii pening melayannye...

Related Posts with Thumbnails