Pages

Wednesday, March 10, 2010

Kenapa mama cepat marah?? ~chap 2


sambungan dari kisah semalam "Kenapa mama cepat marah??".. pagi ini mood mama nampak ok... sebab semalam saya tak mengganggu tidur mama.. hehe... cuma, saya mengigau sikit yang tak membuatkan mama tension ngan saya... mama kata saya bangun lebih kurang pukul 1.. *mcm penyiasat* mama kata saya mintak susu... lepas  tu mama cakap, mintak tolong papa buat... yang lawaknya.. saya jawab.., "pa, mama cakap ape".. lepastu saya tidur balik... huh!! mama kata sah mengigau...  mama tidur balik..

pagi ni mama bangun pun fresh je... semua berjalan lancar.. adik pun tak banyak karenah..lepas mandikan saya, mama mandikan adik.. habis mandikan dua2.. mama tengok papa dah siap kemas katil.. mama senyum dan ucap terima kasih kat papa... sebelum papa pegi mandi, papa pakaikan baju untuk saya..  lepastu papa pulak pegi mandi sementara mama siapkan adik...

8.15 pagi semua dah ready... naik kereta pegi ofis dan pegi makan breakfast.. nasi kandaq Kg Melayu yang marvellous!!!

mama.. walaupun Danish selalu buat mama marah2, mama kena sabar banyak2 yer.. budakkecik memang mcm ni... hehehe.. i love u mama...




0 response:

Related Posts with Thumbnails