Pages

Thursday, August 27, 2009

Ramadhan Buffet

Pejam celik pejam celik dah 6 hari puasa... sekejapnye mase berlalu... ermmm... weekend ni 3 hari cuti... yea yea.... leh le gi jalan2 yer papa... gi tgk2 baju raye untuk Danish... kalau ikut perkiraan lagi 3 minggu jer nak raye... setakat ni alhamdulillah mama tak mengalami ape2 sepanjang 6 hari dah puase ni... cuma 2 kali seminggu kene gi check up kat klinik... misi kate kene monitor BP & air kencing... huh.. ni pasal berat badan naik mendadak arituh ler ni... last week kene minum air gula tu.... uishh... risau juga.. hopefully jauh la dari segala penyakit time2 pregnant nie...
hermmm sebut pasal ramadhan buffet nie... bile nye kite nak menikmati berbuka puase di luar ni papa..?? mama bukan ape.. takut tak sempat je... hehehhe... al maklum la.. hari2 hujan.. bile dah hujan ni, malas je nk kuar umah.... aritu ader la mama dapat leaflet ni.... mastura & harris.., ader hajat tak..??? hehehe... atau pon ader idea ke nk gi memane..?? halo2 yer nnt...

1 response:

mast@work said...

uuuu.. menarik tu.. kami pun weekend ni tak ke mana.. boleh aa kut.. nnt kita tanya harris

Related Posts with Thumbnails