Pages

Thursday, July 15, 2010

benar tapi pelik didengar

tiba-tiba je saya terfikir pasal benda ni... nama-nama tempat yang pelik di Malaysia.... pernah dengar tak..?? saya tertengok dalam internet semalam...

Kampung Imam Lapar
- apa kes nama kampung macam ni...??

Batang Berjuntai
- XXX betul lah

Kampung Penajis
- ade jugak ekk.. kat mana tu? Negeri Sembilan yer?

Bagan Tengkorak
- teruknya nama tempat.. ni kat Tanjung Karang, Selangor kan?

Simpang Empat Kangkung
- hahahaha....

Menggatal
- "kamu nak ke mane?" ... "nak pegi Menggatal.." tak ke buruk bunyi nye...

Kampung Sungai Derhaka
- mak aihh.... kenapa gitu?

Mambang Di Awan
- macam cerita P.Ramlee daa... mambang kuning..mambang tanah..

Kampung Seronok
- konfem masuk kampung ni seronok je..

Bukit Jambul
- ade jambul ke bukit tu.... theeee.. theee... (*-*)

ada banyak lagi... ini antara yang saya pernah dengar... yang saya tak pernah dengar pon banyak.....


4 response:

~aSHa~ said...

mmg macam2 ada yg pelik...

kat terengganu ni ..ada kampung nasi dingin...

dan satulagi tu akak lupa nama apa...tapi kelakar sgt..lupa sgt2...kalo ingat sy info ye..

Nurzairul Isma said...

kih kih kih... kampung nasi dingin..?? mcm2...

sirna said...

kampung saya nama sungai dulang...hehe, dlm sungai ada dulang kot!

Nurzairul Isma said...

sirna : org dulu2 main letak je nama tu kot yer...

Related Posts with Thumbnails