Pages

Tuesday, June 01, 2010

World Milk Day

Saya sebenarnye tak terfikir pon nak buat entry pasal ni... tapi ade sebab saya tetibe nak sangat tulis entry nih... hahahaha.. jahat tak...? Tadi saya keluar pegi Seberang Perai.. untuk yang masih belom tau, saya duduk di Pulau Pinang.. Jadi untuk nak ke seberang saya kene cross jambatan... mase nak balik tu, konfem konfem lah kene cross jambatan balik kan.. semua orang pon tau.. hehehe... saje je...

ape kene mengenanye jambatan ngan World Milk Day...??? kene mengenanye....., tadi mase nak naik jambatan... kami semua dapat susu dutch lady free.... hehehehe.. tu yang buat saya nak buat entry nih.. hahaha.... jahat kan?

yer laa... saya ni bukan penggemar susu tegar.. saya minum susu bile campur ngan milo, teh, horlicks dan sewaktunye dengannye lah... kalau bagi kat saya susu kosong tu (susu yang tak campur ngan bahan2 yang saya dah sebut tadi), jangan harap lah masuk dalam tekak nih... susu anmum je yang saya paksa tekak saya telan... itupon kadang2 saya buat2 lupe je nak minum.... hehehe....

last week kalau tak salah saya Dutch Lady buat kempen Jom Minum Susu di pavillion, KL... diorang bagi 250,000 free milk packs kan..?? nak masuk Malaysia Book of Record pulak tu... yg tu lah agaknye diorang buat kat penang pulak ke..?? bagus juga.. merase la susu free tadi.. sekali dapat 6 kotak.. hehehehe.... dutch lady best!! hahahahaha....


7 response:

~aSHa~ said...

ada tgk iklan dlm paper ttg susu free ni..tapi takde plak berdekatan..kalo berdekatan mcm kat tmpt u tu..sure sy lalu ulang alik naik jambatan tu 5 kali..ehehehe dpt free 5 x6

Nurzairul Isma said...

hahahaha.... betul tu... susu free.. ye tak..?

Zue AnnaLeeya said...

salam..

siggah balas kt sini... akak dah folow dan dah link isma punya...

salam perkenalan yer!!

Nia said...

hehe...ingatkan dapat join hari tu punya milk day. saya pun tak pegi,..baca cerita je.

Nurzairul Isma said...

kak zue : thank you.. slmt berkenalan...

nia: hehehe tu arr.. sy pon tak pegi..

Unknown said...

minum susu anda jadi sihat dan kuat!

heh.. tetiba.. :P

Nurzairul Isma said...

harris : betul tu... tapi saya tak suke minum susu...:)

Related Posts with Thumbnails