Pages

Monday, June 07, 2010

Nasi goreng ketam

sedappppp......

petang tadi pukul 630, saya dan hubby buat plan mengejut... kami pegi makan nasi goreng ketam di kuala juru (recommended by mastura & harris)... sebelum depa pi jepun, kami nak makan kat situ laa.. tapi pasai kami lambat keluar dari rumah.., sampai je kedai tu.. ketam pon dah abesss.. kempunan....

perjalanan dari rumah kami ke sana cuma setengah jam je.... mujur tadi hubby ingat lagi jalan nak ke sana.. kalau tak.., kempunan laa kali kedua... pasnih nak ajak ucu n clan pulak.. kalau diorang mau laaa... hehehe mesti mau punye... sedap ooo... bukan nasi goreng ketam je yang ader, mee udang pon ader, siakap bakar pon ader, sotong bakar pon ader, kerang bakar, kerang rebus pon ader... hermmm.... ramai orang.. kalau nak pi sana... ke pi awal... macam kami tadi sampai sane lebih kurang kul 7.. memang cantik laa.. makan2.. then kul 8 gerak balik... sempat la nak sembahyang maghrib kat rumah.. hehehe.... 

untuk mastura.., tadi orang dah makankan untuk korang.. satu untuk mas, satu untuk harris... ngeh ngeh ngeh.... gamba kat atas tu bukan googled ok... hubby yang amik gamba tuh.. amik gamba ketam nye aje.. gamba nasik goreng nye jangan tanye ye... nasi goreng nye macam nasik goreng biase je.. so  tak payah amik gamba nasik tu.. hahaha... mesti nasik tu jeles ngan ketam...

ok.... kite tengok lagi sekali ye...

2 response:

mast@work said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

terliur ok!!!

takpe.. sabau mas, sabau.. hahaha

Nurzairul Isma said...

hehehehe.. sori la mas....kitorang dh niat makan utk korg dah.. hehehe..

Related Posts with Thumbnails