Pages

Thursday, March 04, 2010

???

Pagi tadi saya dapat panggilan dari abx express (courier service)... dia bertanyakan saya ada dimana.. di rumah atau di ofis... lalu saya nytakan saya di ofis... *fuhh ayat skema nya*... dan saya berikan alamat ofis... saya diberitahu ada barang yang perlu dihantar kepada saya.... sambil dalam hati tertanya-tanya apakah barangnya itu.. nak kata ada order barang, takde rasanya... hemm... tunggu je lah

setengah jam kemudian....












daripada : maxis broadband..???


jeng


jeng


jeng














mama dapat payung... hehehehe...

tak bukak plastik lagi... nak tunjuk kat papa dulu.. hi hi hi hi...


thanks so much to maxis broadband... tak pasal2 mama dapat payung free... *sambil tersenyum lebar* benda free beb..!! ahahahahaha...

0 response:

Related Posts with Thumbnails