Pages

Thursday, December 03, 2009

Hari ke 21


(",)... hari ini sudah 21 hari orang dalam pantang ni terperuk je kat rumah bersilat ngan anak2... huhuhuhu... mujur la papa kdg2 balik keje awal leh la tlg mama amik tanggungjawab main ngan Danish lak... hehehe.. ye laaa.. yang besar tu lagi la nak perhatian sepenuhnye.. karang terasa pulak dier.. dah ader perasaan tu... yang kecik pulak, lambat je bagi susu, menangis sampai panik mama dibuatnye... ini baru dua yer... hahaha... macamane laa yg beranak kembar tu... mau nye terbalik mama.... kih kih kih...

pejam celik pejam celik dah 3 december ekk... arini kawan mama deliver her 2nd baby.. tahniah mas... alhamdulillah semuanye selamat.. lega rasenye kan... (",)....

hari ini juga, 9 tahun yang lalu.... mama declare ngan papa.... hihihi... bersaksikan bulan dan bintang, di tepi laut..(apsal org declare je, mesti tepi laut..?? hehehe ) mase tu kite janji papa akan sayangkan mama sampai bila2... & mama juga akan sayangkan papa sampai bila2... dan sampai sekarang mama masih dan tetap menyayangi papa selagi papa menyayangi mama.... i love u so much.... thank you for being loving and caring Papa.... semoga jodoh kite ke akhir hayat, dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah serta dirahmati Allah selamanya... amin....





1 response:

mast@work said...

ooo.. korang pun berjanji chenta di pantai ek? hahahha..

weh, orang dah mula tak tidur malam dah ni.. kena jadi kelawar balik..

Related Posts with Thumbnails