Pages

Thursday, October 22, 2009

Kebelakangan Ini...

Kebelakangan ini...

1) Mama tak berape selera nak makan kecuali makanan tu nampak betul2 menyelerakan...

2) Sedap jer bile tengok ais krim

3) Bila baring terlentang rase tak selesa, rase susah nak bernafas...

4) Bila mengiring pun kadang2 tak berapa nak selesa... Bantal kene tinggi2 baru leh tido...

5) Kerap terjaga tengah malam...

6) Cepat sensitif dan mudah terasa...

7) Kadang2 rase sehat, kadang2 rase tak larat sangat2...

8) Selalu kene kejang kaki especially waktu pagi dan kdg2 rase mcm urat terseliuh kat celah kangkang bile jalan banyak2...

9) Danish semakin manje dan rapat ngan mama... tak nak langsung berenggang...

10) Mim . Alif . Lam . Sin...

11) Pelupa...

2 response:

mast@work said...

dah dekat dah tu.. hehehe.. rindu nak lepak dgn korang.. hehehe

firiz said...

hehehe.. tu arr korg pon bz kan... bile leh lepak nie... hehehe..

Related Posts with Thumbnails